MENU

Friday 16 October 2015

Doctor Homeopathy



NO REG Kementerian Kesihatan Malaysia (TCM) : 20081227635


Kepakaran homeopati dalam bidang respiratori,jantung, kencing manis, resdung, sakit kulit, asthma, kanser, kerosakan buah pinggang, keracunan makanan dan paraquat.

Chief Homeopathic Physician and Research Fellow, Presiden Inspen Homeopati Malaysia(Insitut Penyelidikan dan Pembangunan Homeopati), Naib Presiden Persatuan Iktisad Homeopathy Malaysia, Bendahari Majlis homeopathy Satu Malaysia, Ahli Lembaga Pengarah IPPPM ( Institut Penyelidikan ,Pendidikan & Pembangunan Melayu), 

Rawatan 

Beliau berjaya mengendali kes komplikasi meningitis iaitu koma 10 hari,kanser stage 4, kes gangrenekes penyakit valvular jantung dengan tidak melakukan pembedahan kepada pesakit serta penyakit bronchitis dan berjaya memberi rawatan kepada lebih 280 pesakit yang minum racun Paraquat walaupun pihak hospital mengatakan tiada peluang untuk hidup bagi pesakit-pesakit itu. Tambahan pula, beliau telah merawat pesakit yang terkena serangan angin ahmar yang serius, lelah, gastrik, resdung dan pelbagai lagi penyakit yang berkaitan.

Kebanyakan pesakit-pesakit telah mendapatkan rawatan di hospital dan juga klinik  terlebih dahulu namun tiada perubahan tahap kesihatan. Oleh itu, mereka mendapatkan rawatan alternatif homeopati.

Berpengalaman lebih 25 tahun dalam pelbagai kes Akut dan Kronik.



ANUGERAH :  
RESEARCH FELLOW OF HOLISTIC NATURAL MEDICAL CENTRE                                                      .


























FORUM PENYELIDIKAN HOMEOPATHY YANG DIRASMIKAN OLEH PRESIDEN INSPEN HOMEOPATHY MALAYSIA 











PARAQUAT ABSTRACT


R

No comments: